۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
تعداد بازدید: ۱۹۵۱۸۵
رئیس هیئت فوتبال استان تهران گزارشی در جهت آگاهی عموم پیرامون عملکرد سه ماهه جهت استعدادیابی بازیکنان زیر ۲۰ سالارائه داد.
کد خبر: ۳۶۲۷۹
گزارش عملکرد ۳ ماهه استعدادیابی بازیکنان زیر ۲۰ سال تهران

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان تهران، استعدادیابی از بازیکنان شاغل در لیگ‌های برتر فوتبال تهران به‌صورت جدی در برنامه کمیته استعدادیابی قرار گرفت و از سه ماه پیش این پروژه آغاز شد.

با پایان مراحل مقدماتی گزینش و استعدادیابی به دستور سید میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران گزارشی در جهت آگاهی عموم پیرامون عملکرد سه ماهه به شرح ذیل اعلام می‌شود:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به ضرورت استعدادیابی در فوتبال، بررسی و پالایش فنی بازیکنان شاغل در لیگ‌های فوتبال استان تهران از سه ماه پیش آغاز شد. طبق نامه‌نگاری‌هایی که هیئت فوتبال استان تهران با شهرستان‌ها و حوزه‌های مربوطه انجام داد، درخواست شد در شهرستان‌ها و حوزه‌ها با اطلاع‌رسانی عمومی (نصب بنر و...) استعدادیابی از بازیکنان جوان تهران (متولدین 1383/10/12 به بالا) انجام گیرد و بازیکنان مستعد از سوی استعدادیاب‌ها معرفی شوند.

علاوه بر اینکه ریاست هیئت فوتبال استان تهران برای نیل به اهداف خود با کمیته فنی - توسعه و کمیته جوانان هیئت فوتبال استان تهران جلسات متعددی برگزار کرد تا این پروژه با تمرکز و دقت بالا به انجام برسد، با 16 سرمربی لیگ برتر تهران در سطح جوانان نیز نشست‌ها و جلساتی پیرامون این پروژه مهم برگزار شد و از مربیان لیگ برتری نیز اسامی بازیکنان مستعد دریافت شد تا در کنار دیگر بازیکنانی که از سوی شهرستان‌ها و حوزه‌ها معرفی شدند، مورد ارزیابی نهایی قرار بگیرند.

مضاف بر این استعدادیاب‌های هیئت فوتبال استان تهران در پنج هفته پایانی لیگ برتر جوانان تهران نیز به‌طور محسوس و نامحسوس در رقابت‌ها حاضر شدند و بازیکنان را رصد کردند تا بازیکن مستعدی از قلم نیفتد و فرصت حضور در اردوی نهایی برای آنها فراهم شد.

نتیجه اقدامات سه ماهه به تشکیل اردوی پایانی که از 8 تا 12 اسفند ماه سال 1402 با حضور 140 بازیکن در کمپ تیم‌های ملی حضور یافتند، ختم شد.

در این اردوی پنج روزه بازیکنان دعوت شده در کمپ تیم‌های ملی به‌طور شبانه‌روزی اسکان داده شدند که با حمایت‌های مالی از سوی هیئت فوتبال استان تهران علاوه بر اسکان و تغذیه رایگان، به این عزیزان البسه رایگان نیز داده شد تا بازیکنان حاضر در اردو با فراغ بال در تمرینات استعدادیابی حاضر شده و زیرنظر مربیان معتمد آزمایش شوند.

در نهایت از میان 140 بازیکنی که در اردوی پنج روزه تهران حاضر بودند 45 تا 50 بازیکن به عنوان منتخبین نهایی معرفی خواهند شد تا در اختیار سرمربی آینده تیم جوانان ایران قرار بگیرند.

نام این بازیکنان در روزهای آتی از طریق رسانه رسمی هیئت فوتبال استان تهران در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که در این ایام استعدادیاب‌های هیئت فوتبال استان تهران مسئولیت گزینش بازیکنان را به عهده داشتند و بدون هیچ ارفاقی نسبت به انتخاب نفرات برتر اقدام کردند که هیئت فوتبال استان تهران از زحمات این مربیان که با کمترین چشمداشت به پیشبرد اهداف یاری رساندند، کمال تشکر و قدردانی را دارد».

 
برچسب ها: فوتبال هیات فوتبال استان تهران استعدادیابی جوانان
ارسال نظر
آخرین اخبار